Web Sitesi ve Mağazalar için Müşteri Hizmetleri Kurulumumuz ve uygulamamız hakkında bilgi edinin
Canlı sohbet müşteri hizmetleri, müşterilerin web sitenizi nasıl kullanacaklarını, satın alma işlemlerini nasıl yapacaklarını ve ürün ve hizmetler için nasıl ödeme yapacaklarını öğrenmelerine yardımcı olur, çünkü birçok müşteri hizmetlerinizi kullanmak veya ürünlerinizi satın almak için sitenize girebilir, ancak bunu nasıl yapacaklarını bilemezler veya bu hizmetlerin ve ürünlerin avantajları, türleri ve fiyatları hakkında bilgi almak isteyebilirler.
Burada, müşterilerin sorularına hızlı bir şekilde yanıt vermeyi ve taleplerini takip etmeyi amaçlayan ve doğrudan şikayet ettikleri müşteri hizmetlerinin rolü ortaya çıkmaktadır.
Bu hizmet, web sitenizde müşteri hizmetleri kurmamızı ve bu hizmeti verimli bir şekilde profesyonel olarak sağlamada bir grup uzman sağlamamızı sağlar.
Peki ya görevlerimiz?
7/24 Destek
7/24 müşteri hizmetleri veya müşteri gereksinimlerine göre belirlenen çalışma saatleri içinde
İlgili Deneyim
Şirketin veya web sitesinin iş alanında ilgili deneyim ve beceriler
Farklı Platformlar
Doğrudan web sitesi veya sosyal medya platformları (Facebook, what's app, instagram ...) aracılığıyla müşteri hizmetleri
Hızlı Yanıt
Müşterilere hızlı yanıt verme ve taleplerini ve geri bildirimlerini takip etme
Profesyonel Yaklaşım
Müşterilere yanıt verme ve soru ve sorunlarını ele alma konusunda profesyonel bir yaklaşım
Müşteri Memnuniyeti
Harika bir çalışma deneyiminin keyfini çıkarmak için müşterilerin ve web sitesi ziyaretçilerinin memnuniyetini sağlamak